Ugdymas

Įstaigoje teikiamas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas.

Mokymo kalba: lietuvių, lenkų.
Lopšelyje-darželyje veikia 6 grupės ir 3 lopšelinės grupės, galinčios priimti 45 vaikus 1-3 m. amžiaus (po 15 kiekvienoje grupėje).

Eišiškių lopšelis-darželis „Žiburėlis“ savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, sveikatos stiprinimo programa „Sveikatos žiburėlis“, Ikimokyklinio ugdymo programa „Ikimokyklinuko ABC“ Jungtinių tautų Vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos norminiais aktais, Ikimokyklinių įstaigų įrengimų sanitarijos ir higienos taisyklėmis ir normomis, Šalčininkų rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, lopšelio-darželio vidaus darbo tvarkos taisyklėmis.

IKIMOKYKLINIS UGDYMAS

Ikimokyklinio ugdymo programa skirta 1-6 metų vaikams.

  • Plėtoja individualias psichines ir fizines, socialines, pažinimo, kalbos ir bendravimo, kūrybines galias.
  • Patenkina pagrindinius 1 – 6 metų vaiko poreikius: saugumo, sveikatos, judėjimo, žaidimo, bendravimo, bendradarbiavimo, pažinimo, saviraiškos.
  • Garantuoja vaikams galimybę rinktis veiklą pagal interesus ir poreikius.
  • Vaikai paruošiami aukštesnei ugdymo(si) pakopai – priešmokykliniam ugdymui;

Ikimokyklinio ugdymo programa

PRIEŠMOKYKLINIS UGDYMAS

Priešmokyklinio ugdymo programa skirta 6-7 metų vaikams.

  • Ugdymo programos turinys atitinka 6-7 metų vaikų raidos bendruosius ir individualiuosius ypatumus.
  • Priešmokyklinio ugdymo pedagogams bendradarbiaujant su tėvais (globėjais), švietimo pagalbos specialistais, užtikrinamas darnus vaiko fizinių ir psichinių galių skleidimąsi.
  • Kryptingai plėtojama vaiko mokyklinė branda.

Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa

SVEIKATOS STIPRINIMO PROGRAMA

Sveikatos stiprinimo programa „Sveikatos žiburėlis“ įgyvendinama 2016-2020 m.m. Darželio vaidmuo, ugdant vaiko sveikatą ir stiprinant jos apsaugos įgūdžius, yra labai svarbus. Sąveikaujant tarpusavyje abejoms  artimiausioms vaikų aplinkoms – šeimai ir ugdymo įstaigai, siekiama formuoti vaikų sveikos gyvensenos įgūdžius, bendromis  pastangomis kurti integruotą, visa apimančią sveikatos stiprinimo sistemą bei sveikatai palankią aplinką.

Sveikatos stiprinimo programa

MENINIO UGDYMO MOKYTOJA

  • Supažindina vaikus su muzikos ir meno pasauliu.
  • Bendradarbiauja su grupių auklėtojomis organizuojant renginius, rengiant projektus tiek darželyje, tiek už ugdymo įstaigos ribų.
  • Individualizuoja ir diferencijuoja ugdymą pagal vaikų gebėjimus ir amžių
  • Įtraukia į muzikinę veiklą tėvus.

LOGOPEDĖ

  • Ugdymo įstaigoje teikiama pagalba vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų nuo 5 metų.
  • Įvertina ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbą.
  • Rengia tyrimo išvadą, teikia rekomendacijas dėl tolimesnio darbo su vaiku pedagogams, tėvams (ugdymo(si) sunkumus įvertina dirbant komandoje su kitais specialistais).
  • Dalyvauja vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Profesines kompetencijas tobulina Respublikinėse konferencijose ir seminaruose, įgytą patirtį pritaiko  kalbos ir kalbėjimo lavinimo procese.

CHOREOGRAFIJOS MOKYTOJA

  • Šokio pamokas veda papildomai, pagal parengtą programą.
  • Atsižvelgia į vaikų fizinius ir socialinius gebėjimus.
  • Šokio pamokos vyksta du kartus per savaitę.

LIETUVIŲ KALBOS MOKYTOJA

  • Parenka tinkamus ugdymo metodus, kurie padėtų sėkmingai išmokti lietuvių kalbos.
  • Įtraukia vaikus mokytis kalbos per žaidimą, kadangi žaisdami vaikai įgyja naujų gebėjimų, įgūdžių, patirties, ugdo savo komunikacinius gebėjimus, lavina mąstymą.
  • Tikslingai taiko skirtingus lietuvių kalbos ugdymo metodus, įsitikina, ar vaikai supranta naujų, nežinomų žodžių prasmę.
  • Taiko informacines komunikacines technologijas (interaktyvių lentų, kompiuterinių programų, ugdomųjų filmų, animacinių filmų ir kt.), ugdant lietuvių kalbos gebėjimus.