PSICHOLOGO KONSULTACIJOS

ADAPTACIJA GRUPĖJE “BITUTĖS”

Kaip vaikas priims naują aplinką bei žmones, priklauso nuo daugelio dalykų – individualios vaiko savybės, naujos aplinkos patrauklumas, naujų vaikų draugiškumas ir pan. Kiekvienas vaikas skirtingai reaguoja į aplinkos pokyčius, dėl to kiekvieno vaiko adaptacija yra labai individuali. Turime išlaukti, kol vaikas pamažu apsipras, susiras naujų draugų, žaidimų ir taip po truputį užsinorės lankyti naują darželio grupę. Džiaugiamės, kad nauji vaikai, kurie pradėjo lankyti gr. “Bitutės”, padedami vyresnėlių, greitai adaptavosi naujoje aplinkoje.

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rima Brozovskaja

ATOSTOGAUJAME

Primename, kad nuo 2021 m. birželio 28 d. iki 2021 m. liepos 30 d. lopšelis-darželis “Žiburėlis” atostogaus. Linkime visiems saugių, šiltų atostogų. Ir pedagogai, ir darbuotojai, ir vaikai sugrįžta rugpjūčio 2 d.

Palydėjome į mokyklą ir gr. “Baravykai” vaikus. Linkime didžiausios sėkmės mūsų ugdytiniams.

ZABAWY Z WODĄ NA UPALNY DZIEŃ

Piękne lato tego roku, Słońce świeci, aż do zmroku.

 Dzieci kąpią się w promieniach, Słońce buzie rozpromienia.

Całe plaże pełne gości. Wygrzewają się z radością,

 I śpiewają wszyscy wkoło, żeby lato jeszcze trwało!

Kiedy słonko mocno grzeje wychowankowie z grupy ,,Krasnoludki” cieszą się możliwością orzeżwić się w zabawach z wodą.

Grupės “Bitutės” vaikai nuo kaitros gelbėjosi vandens šautuvais. 

„Pelėdžiukų” gr. ugdytiniai įtvirtino žinias apie vaisius – uogas. Įvardijo ką matė paveikslėliuose, surado grupėje tokius pačius vaisius, apibūdino skonį: saldu, rūgštu, kartu.  Įsijungė į suaugusiojo pasiūlytą veiklą.

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Stanislava Šarkovskaja

Moja meškučiai, moja lėlytės,

Savo draugus jie į mokyklą išlydi…

Priešmokyklinukai iš grupės “Bitutės” atsisveikino su darželiu ir jau laukia nesulaukia, kada eis į pirmą klasę. Linkime jiems prasmingų ir džiaugsmingų  išgyvenimų bei atradimų mokykloje!

LATO-WODA!

Zabawy z wodą w grupie “Biedronki”.

Wychowawczyni Nela Budrewicz

Dzieciaki z grupy „Zajączki” uwielbiają gimnastykę korekcyjną. Celem zajęć gimnastyki korekcyjnej jest przede wszystkim: wyrabianie u dziecka nawyku prawidłowej postawy ciała, korekcja istniejących i przeciwdziałanie powstawaniu wad postawy, wyrabianie odruchu prawidłowego ustawienie stóp i nawyku prawidłowego chodu.

Wychowawczyni Zenona Paszkielewicz

NÓŻKI BOSE DO ZABAWY SĄ GOTOWE!

Naturalna ścieżka sensoryczna jest doskonałym narzędziem wspomagającym rozwój sensoryczny dziecka! Chodzenie po zróżnicowwan ych fakturach i różnorodnym podłożu pobudza receptory dotykowe oraz głebokiego czucia, znajdujące się w stopach. Dzięki temu dziecko rozwija percepcję wzrokową, dotykową, równowagę i koordynację ruchową. Również korzystnie wpływa na motorykę dużą i pamięć przestrzenną.

Wychowawczyni Loreta Bogdanowicz

1 2 47 48