Mūsų „Bitučių“ grupės vaikai pasižymi ypatingu smalsumu. Skatindami jų smalsumą ir žingeidumą, organizavome įvairių eksperimentų vykdymą, kuriuos čia ir pristatome.

„Guminukų meškiukas“ ir „Saldi vaivorykštė“

Daug teigiamų emocijų ir nuostabos vaikams
sukėlė tai, kad saldainius galima ne tik valgyti, bet ir užauginti guminukų
meškiuką, sukurti saldainių vaivorykštę.

Norėdami išsklaidyti abejones apie tai, kad
negyvas daiktas negali užaugti, mes į kelias švarias stiklines įpylėme vandens,
įmetėme po guminuką ir palikome „augti“ vis stebėdami, kaip šie keičiasi.
Atliekant bandymą, vaikams prireikė kantriai laukti, nes tam, kad meškiukai
„užaugtų“, turi praeiti nemažai laiko. Vaikai lygino, matavo guminius meškiukus
ir išsiaiškino, jog „auginti“ saldainiai padidėjo kelis kartus, pasikeitė
spalvų ryškumas, dalinosi savo mintimis kodėl taip nutiko.

„Dirbtinio ugnikalnio išsiveržimas“

Prieš eksperimentą ieškojome informacijos
apie ugnikalnius, vartėme knygeles, enciklopedijas, žiūrėjome filmukus.
Aptarėme, samprotavome kaip sukurti kažką panašaus. Vaikai siūlė savo idėjas,
fantazavo. Radę „paprastą burtų receptą“ knygoje, nusprendėme panaudojant sausas
mieles, vandenilio peroksidą, indų ploviklį ir maistinius dažus, pagaminti
ugnies kalną. Į plastikinį indą įbėrėme sausas mieles, žiupsnelį maistinių
dažų, įpilėme vandenilio peroksido ir laukėme „išsiveržimo“ ir dar atlikome
daug kitokių  bandymų.

                                             Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rima Brozovskaja